Kek Pertama Hiasan Bunga

             Test2..Maaf kawan-kawan. Aku bukan nak kongsi resepi cuma nk test post baru sahaja. Aku jadi musykil kenapa post aku tak muncul di carian Google sedangkan aku tak private pun. Adakah sebab aku tukar alamat? Yang kenal aku dari dulu mesti tahu nama blog aku sekarang tak sama dengan nama yang lama, tahun 2012. Aku sengaja tukar kepada yang lebih baku sedikit. Yang lama tu mcm knk-knk la. Tetapi sejak aku tukar 1 post aku pun xdek yang muncul. sodih la mcm ni 😖 Menyesal pula aku tukar. Alamat lama dulu elok je bila search jumpa. Malah penulisan2-penulisan lama yg aku dah padam masih ada jika dicari, sdgkan aku dah padam tau! alamat pn dah tak ada/ ditukar. Mmg musykil dibuatnya.

OKlah, tukar tajuk. Aku tunjuk kek aku buat zaman suka memasak.

            Haaaaa cantik tak? ada ala-ala baker berjaya x? Dulu aku minat sgt buat kek. Jangan pelik tau papan lapik kek tu 😁 Aku recycle Secret Recipe punya papan. Tapi kek tu dgn hiasan mmg aku buat. Sedap tu ok la, tp secara keseluruhannya berbaloi beli lgi dri masak. susah juga nk menyediakan sebiji ke mcm ni. Kalau sesiapa baru nk cuba aku cadangkan siapkan krim sehari awal, barulah tak penat. second day cuma baking kek and hias shja. rasa nk repeat buat pula kek mcm ni. Bahagian paling seronok menghias la. Puas hati tgok corak bunga-bunga tu. Taklah cantik mcm dekat kedai tapi cantiklah juga hahahahhahahahaha   😂😂😂

Ini lah Adamnya, anak aku yang sulung. masa ni dye kecik lagi. Hai untie2! 👦

Suatu hari nnt InsyaAllah baru aku kongsi resepi kek sedap. Harini aku tak berkelapangan. Salam sayang semua 💖


No comments:

Post a Comment

Taman sumaiyah

Hi. Post ni lagi banyak gambar dri bercakap 😂 Saja aku nk letak hasil kebun aku dkt sini.hehehhe. Kebanyakan pokok yang ada di taman sumaiy...